vineri, 26 februarie 2010

Fursecuri cu nuca si stafide


Din lipsa de idei si cu plictiseala cat cuprinde m-am gandit ca e mai bine sa pun osul la treaba si sa nu mai lenevesc in scaun toata ziua jucandu-ma WoW (World of Warcraft). Azi am facut fursecute cu nuca si stafide.N-au iesit ele prea gustoase si pufoase , cum vroiam eu , insa am facut ceva bun :)

Ingrediente :
2 oua , 125g unt , 100g zahar pudra , 125g faina , 125g nuca si 50g stafide

Mod de preparare :
1-
Intr-un castron, punem untul taiat cubulete, adaugam zaharul pudra si le frecam spuma cu o spatula.
2-
Adaugam apoi ouale si mixam pana se inglobeaza.
3
-Adaugam in compozitia rezultata faina in ploaie, mixam din nou pana se incorporeaza, apoi adaugam stafidele si amestecam cu o spatula.
4-
Dupa ce am obtinut compozitia, tapetam o tava cu hartie de copt si punem cate o lingurita din compozitie in tava la distanta de 3 cm una de alta. Le coacem in cuptorul preincalzit, la foc mediu. Cand observam ca s-au rumenit usor pe margini, le scoatem din cuptor.
5-
Le lasam la racit si le servim simple sau langa un ceai sau o cana cu cafea.

Bon appétit

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu