joi, 4 martie 2010

Romania - Israel scor 0-2



Un nou an si o noua campanie de calificare pentru Euro 2012. In amicalul de ieri seara cu Israelul, reprezentativa Romaniei da cu stangul in dreptul si pierde cu 0-2 in fata a 15.000 de spectatori.
Pe teren nu au debutat nici Mutu , nici Chivu.

"Din păcate, am început cu stângul. Sper să remediem ce am greşit în acest joc. A fost un meci echilibrat, dar din păcate nu am reuşit să înscriem şi am primit două goluri stupide. Nu ştiu dacă este de natură să ne motiveze acest eşec, pentru că până la urmă am pierdut cu Israel, care nu este o echipă foarte bună. Este e dureros şi că nu am putut să mulţumim suporterii, care ne bucurăm că au fost alături de noi în această seară destul de friguroasă", a declarat Rădoi, la TVR 1.



[sursa: sportnews la TVR 1]

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu